F-one STRIKE v3 2023

Křídlo STRIKE V3 je navrženo s využitím nejnovějších technologií a má revoluční design. Ať už se jedná o freeride, freestyle, surfing nebo freefly, toto nejmodernější křídlo zvládne vše. STRIKE V3 poskytuje bezkonkurenční výkon a zároveň zaručuje pohodlí, stabilitu, sílu, přesnost, odolnost a schopnost rychle a efektivně letět proti větru v jakýchkoliv podmínkách.

  • Revoluční konstrukce zaměřená více na výkon a freestyle
  • Nová tkanina HITEX pro větší pevnost a lehkost
  • Dokonalá řízená kontrola profilu, wing se ohýbá tam kde má a funguje jako autopilot v poryvech
  • Legendární lehkost a stabilita
  • Dokonale vyvážený střed paží vede k intuitivní a nenáročné jízdě

Velikosti: 2.0, 2.5, 3.0, 3.5, 4.0, 4.5, 5.0, 5.5 m²

 

Jaký vybrat mezi STRIKE a SWING?

 

velikost
barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Skladem Vyprodáno Vyprodáno Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Značka: F-ONE
–60 % 11 490 Kč 11 990 Kč 11 490 Kč 11 990 Kč 11 490 Kč 11 990 Kč od 11 490 Kč
Kategorie: WING křídla
Záruka: 2 roky
Pohlaví: Unisex
Rok: 2023
Zaměření: Wing foil
1 F ONE STRIKE V3 ONYX MINT CC1
Akce
–60 %

Product video

Program

 

 

Popis

 

U této třetí edice našeho ikonického modelu STRIKE pracoval výzkumný a vývojový tým na třech oblastech: na materiálech, jejich umístění a na designu, aby se zlepšil výkon a odolnost.

 

MATERIÁLY


Nafukovací konstrukce modelu STRIKE V3 je vyrobena z materiálů HITEX 158g a 178g. Tento zbrusu nový vysokopevnostní polyester exkluzivně pro společnost F-ONE nabízí velkou odolnost proti průtažnosti, a tím i větší trvanlivost a výkon.

Centrální vzpěra má tenčí průměr díky materiálu HITEX 158g a nezávislému ventilu, který umožňuje nafouknout na vyšší tlak. Její podélné výztuhy pomáhají velet jejímu tvaru a odolnosti.

Čtyři centrální segmenty náběžné hrany na každé straně vzpěry jsou vyrobeny z materiálu HITEX 178g, zatímco čtyři vnější segmenty blíže ke koncům křídla jsou z materiálu 158g. Oba materiály jsou dokonale rozloženy tak, aby zohledňovaly rozdílné napětí, vysoké tlaky a rozložení hmotnosti v této oblasti.

Od počátku jsme také zachovali tenký průměr náběžné hrany na koncích křídla, což přináší obratnost, pohodlí a klouzavost, ale také lehkost a menší setrvačnost.

Kromě nového HITEXu jsme vyvinuli silnější TECHNOFORCE™/D2 o hmotnosti 66 g pro odtokovou hranu, kde je důležité napětí a zásadní odolnost. Zbytek vrchlíku křídla je z materiálu TECHNOFORCE™/D2 v gramáži 52g.

 

 

DESIGN KŘÍDLA


Díky Sail Engineering jsme vymysleli zcela nový design; vše bylo přesně promyšleno, aby se tvar křídla přizpůsobil napětí a novým materiálům.

Každý panel na křídle STRIKE V3 je přesně položen tak, aby unesl konkrétní zatížení. Přední část křídla kombinuje horizontální panely oddělené vertikálním švem od inovativních radiálních středových panelů, které jsou zmapovány tak, aby přesně kopírovaly každou trajektorii zatížení. Odtoková hrana je řízena vertikálním panelem v 66g. Malé radiální řezy jsou zavedeny také na koncích křídla a na zadní straně vzpěry, aby se rozložilo napětí. Zarovnání vláken přesně podél dráhy zatížení znamená, že lze řídit roztažení na dosud nevídané úrovni na křídle.

Díky tomuto přesnému řízení zatížení se rozsah větru křídla STRIKE rozšířil jak na horní, tak na dolní hranici a rozsahu síly větru, při kterém se křídlo cítí perfektně.

Díky našim odstupňovaným švům tkanina a její švy lépe pracují na udržení hladkého a efektivního profilu a letový tvar křídla se při zatížení nikdy nedeformuje. Ovládání profilu je ideální, zejména v silnějším větru, kde je stabilita vynikající pro jízdu plně vyváženou na obou ramenech a v naprostém pohodlí.

Nové napnutí odtokové hrany a radiální řezy přinesly neuvěřitelný výkon a kontrolu. Náš inovativní Load Diffuser, umístěný na zadní straně vzpěry, vyrobený z překrývajících se panelů z tvrdého Mylaru a Dacronu, dále pomáhá udržovat profil elegantní a efektivní, což vede k maximální stabilitě, výkonům a dlouhé životnosti.

Každá výztuha na tomto křídle byla přezkoumána, aby byla zajištěna odolnost a úspora hmotnosti.

Díky tomu, že STRIKE V3 poskytuje nesrovnatelnou stabilitu, mohli jsme mít plošší úhel průhybu a dosáhnout tak větší navržené plochy. Na oplátku se ještě více zlepšily a pumpovací schopnosti pro starty. Jezdci tak mohou použít menší křídlo nebo menší prkno

Nový a o něco kompaktnější obrys s menším rozpětím usnadňuje pumpování a jízdu na STRIKE V3. Trakční střed byl dokonale umístěn přímo před jezdce, aby byla zaručena dokonalá rovnováha na obou ramenech.

A konečně, všechny profily byly přepracovány tak, aby odpovídaly našim novým parametrům. Podařilo se nám mírně snížit tloušťku profilu modelu V3, abychom přinesli ještě větší pohodlí a kontrolu v silném větru. Vysoký potenciál tohoto modelu STRIKE V3 je působivý, s účinnou trakcí dopředu, která vám nedovolí přetěžovat se ani při přeplachtění.

 

HANDLES


Abychom ještě více zlepšili a optimalizovali ovládání křídla jezdcem, zpevnili jsme naše rukojeti, přičemž jsme zachovali původní, lehčí konstrukci, která neobsahuje žádné tvrdé části, jež by mohly poškodit křídlo, promáčknout prkno nebo se trefit do jezdce. Naše přilnavé, ergonomické a pohodlné rukojeti umožňují určitou flexibilitu, takže vaše zápěstí je vždy v rovině s vaší rukou.

To nám také dalo možnost navrhnout spíru přesně podle našich představ. Její přední část jde rovnou dolů na vaší přední ruce a pak se zvedá do profilu křídla u vaší zadní ruky. To vede k přirozenější poloze při přitažení zadní ruky.

 

VÝKON A OVLÁDÁNÍ

 

Díky nové konstrukci a přesnému umístění látek je STRIKE V3 mistrovským dílem aerodynamiky. Dokonalá kontrola profilu a deformací zaručuje nezapomenutelné seance.

Zachovali jsme nízkou hmotnost modelu STRIKE a jeho jedinečnou stabilitu při volném létání, takže můžete vyrazit na dlouhé surfy nebo po větru bez obav o křídlo a zůstat soustředění na trajektorii a foil.

Jeho legendární planing a pumpovací síla je ještě lepší. Při jízdě na vodě jsou jeho schopnosti proti větru působivé díky neuvěřitelně konzistentní trakci. Výkon tohoto křídla proti větru je celkově výrazně vylepšen v celém rozsahu větru.

Pokud rádi kloužete a jezdíte rychle při naprosté kontrole a pohodlí, STRIKE V3 vám přinese výkon a stabilitu. Pro freestyle a skoky vás překvapí výška a vztlak a všechna přistání budou jednodušší.

Prakticky zcela nové křídlo V3 je vylepšením modelu V2 ve všech oblastech a posouvá výkon křídla do nových oblastí. Ačkoli jistě uspokojí jezdce nejvyšší úrovně, STRIKE je také neuvěřitelně přístupný pro každého, kdo chce objevit wingfoil.

 

STRIKE V3 umí všechno a je opět o krok napřed. Buďte první, kdo si vybere třetí model.

K dostání v: 2.0, 2.5, 3.0, 3.5, 4.0, 4.5, 5.0, 5.5 m²

 

 

 

Technologie

 


Aby společnost F-ONE vyhověla specifickým potřebám vývoje křídel a draků a nabídla vysoce výkonný a odolný výrobek bez použití nepřístupných materiálů, vyvinula HITEX, nový polyester s vysokou pevností. Tento nový materiál, který je k dispozici v gramáži 158 g a exkluzivně pro F-ONE v gramáži 178 g, je neuvěřitelně odolný vůči průtažnosti a zvyšuje trvanlivost křídel a draků.

HITEX je inovativní polyesterové vlákno s vysokou houževnatostí a vylepšeným vysoce kvalitním tkaním a povrchovou úpravou, která zvyšuje odolnost tkanin. Hmotnost 178 g je nová a dokonale odpovídá potřebám středové vzpěry a středu její náběžné hrany. Lehčí 158g se používá v koncích náběžné hrany.

HITEX, který se používá v celé nafukovací konstrukci křídel a draků a je navržen tak, aby zvládal vysoké tlaky při nafukování, nabízí výkon a odolnost. Díky rozsáhlé práci Sail Engineeringu umístil výzkumný a vývojový tým každou hmotnost HITEXu do různých oblastí, což umožňuje absolutní kontrolu tvaru

 

HITEX - Strength in every thread. 8

 

 
 
SAIL ENGINEERING 
 
je věda o řízení naší konstrukce a jejího chování při letu. Tyto funkce byly vytvořeny s jediným cílem:
Zvládnutí zatížení draka, aby si udržel požadovaný tvar po co nejdelší dobu.

 

1 - NAPÍNACÍ ŠŇŮRA OSNOVY

Tkaniny mají podélnou přízi 0° (osnova) a příčnou přízi 90° (útek). Proto má tkanina velkou odolnost proti prodloužení a pevnostní schopnosti, pokud na ni působí napětí podél přízí 0° nebo 90°. Ale bude se deformovat a roztahovat, když bude působit napětí pod úhlem řekněme 45°.

2 - PANELOVÁNÍ S ŘÍZENÍM ZATÍŽENÍ

Při konstrukci panelů pro kontrolu zatížení dbáme na to, aby byly panely z tkanin orientovány osnova/útek, což znamená, že dráha zatížení probíhá přes příze. Tkaniny a švy jsou pak v nejlepší poloze pro přijímání napětí a zachování původního tvaru draka. 

3 - ROZLOŽENÉ ŠVY

Většina napětí zadních šňůr draka je rozložena přes panely a švy na vlečném okraji. Protože jsou švy výrazně tužší než tkanina, kterou spojují, mají tendenci se při zatížení namáhat a deformovat tak profil. Odstupňované švy tuto linii napětí přerušují tím, že vyrovnávají tuhost mezi švy a látkou, což pomáhá rozložit zatížení na větší plochu a zachovat původní tvar i při vysokém zatížení.

4 - ŘÍZENÍ HMOTNOSTI TKANINY

Naše plachty mají čtyři různé gramáže látky, od 52 do 155 g/m². Konstrukce plachet nám umožňuje kontrolovat tvar a řídit napětí při zatížení bez použití těžkých tkanin nebo objemných konstrukcí, proto můžeme snížit hmotnost látky a její použití. Výsledkem je lehčí a optimalizovaný drak.

 

   

 

 

 

LOAD DIFFUSER

Náš inovativní difuzor zatížení, který se nachází na zadní straně vzpěry a je vyroben z překrývajících se panelů z tvrdého mylaru a dakronu, dále pomáhá udržovat profil elegantní a efektivní, což vede k maximální stabilitě, výkonům a dlouhé životnosti.

 

 

RADIAL TIPS

Malé radiální řezy jsou provedeny také na koncích křídel a na zadní straně vzpěry, aby se rozložilo napětí. Přesné zarovnání vláken podél drah zatížení znamená, že roztažení lze kontrolovat na dosud nevídané úrovni na křídle.

 

 

STRIKE V.3 VALVES
 

Křídlo má dva vysoce účinné nafukovací ventily: jeden na centrální vzpěře a druhý na náběžné hraně. Tyto dvě oblasti křídla jsou vystaveny různým silám, a proto vyžadují dvě různá tlaková doporučení. Díky tomu je centrální vzpěra tenčí v průměru a získává na tuhosti díky nezávislému ventilu, který umožňuje lepší kontrolu jejího tlaku.

 

 

3D view

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
Zpět do obchodu