F-one STRIKE CWC v3 2023

STRIKE CWC V3 je lehké, kompaktní a uživatelsky přívětivé křídlo do low windu. Naše patentovaný tvar se třemi vzpěrami se osvědčilo jako ideální koncept pro úspěšné křídlo s velkou plochou a STRIKE CWC od svého uvedení na trh dominuje v lehkém větru. Díky novému a revolučnímu designu a nejnovějším technologiím a materiálům F-ONE vám tento CWC V3 umožní předvést své dovednosti s plnou důvěrou i za slabého větru.

 

• Patentovaná kompaktní konstrukce poskytuje maximální výkon s působivou ovladatelností.

• Menší rozpětí křídel přináší efektivní pumpování a udržuje konce křídel daleko od vodní hladiny.

• Středová vzpěra s malým průměrem umožňuje těmto velkým plochám udržet rekordní hmotnost.

• Jeho dokonalé vyvážení usnadňuje pumpování, čímž se zvyšují jeho vysoké výkony.

• Nový HITEX a NANO materiál pro zvýšení odolnosti.

 

Poskládej si jakýkoliv set WING - FOIL - BOARD a napiš do poznámky WINGSET15 a my ti na něj dáme 15% slevu! Platí na nezlevněné produkty, které budou zlevněny individuálně.

velikost
barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Skladem Duben/Květen Duben/Květen Duben/Květen Duben/Květen Skladem Skladem Duben/Květen Zvolte variantu
Značka: F-ONE
–30 % 23 090 Kč 25 190 Kč 27 190 Kč 27 190 Kč 23 090 Kč 25 190 Kč 27 190 Kč 27 190 Kč od 23 090 Kč
Kategorie: WING křídla
Záruka: 2 roky
Pohlaví: Unisex
Rok: 2023
Zaměření: Wing foil
strike cwc 14 1280x1280
Akce
ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA –30 %
 

 Product video

 

 

Program

Popis 

 

U tohoto CWC V3 jsme pracovali na třech oblastech: na materiálech, umístění těchto materiálů a na konstrukci, abychom zlepšili výkon a odolnost.

 

 

MATERIÁLY

Nafukovací konstrukce modelu STRIKE CWC V3 je vyrobena z materiálů HITEX 158g a 178g. Tento zbrusu nový vysokopevnostní polyester exkluzivně pro společnost F-ONE nabízí velkou odolnost proti průtažnosti, a tím i větší trvanlivost a výkon.

Centrální vzpěra má tenčí průměr díky materiálu HITEX 158g a nezávislému ventilu, který umožňuje nafouknout na vyšší tlak. Její podélné výztuhy pomáhají velet jejímu tvaru a odolnosti.

Čtyři centrální segmenty náběžné hrany na každé straně vzpěry jsou vyrobeny z materiálu HITEX 178g, zatímco čtyři vnější segmenty blíže ke koncům křídla jsou z materiálu 158g. Oba materiály jsou dokonale rozloženy tak, aby zohledňovaly rozdílné napětí, vysoké tlaky a rozložení hmotnosti v této oblasti.

Od počátku jsme také zachovali tenký průměr náběžné hrany na koncích křídla, což přináší obratnost, pohodlí a klouzavost, ale také lehkost a menší setrvačnost.

A konečně, CWC V3 je vybaven naší novou látkou NANO. Tento inovativní mikro ripstop polyester o hmotnosti 55 g je použit na celém vrchlíku křídla. Těží z potahu NANO a procesu ošetření plazmou, který přináší zvýšenou tuhost, odolnost proti prodloužení a roztržení a trvanlivost. Díky optimalizovaným materiálům a konstrukci zůstává toto křídlo lehké a pohodlné.

 

 

DESIGN KŘÍDLA


Díky Sail Engineering jsme vymysleli zcela nový design; vše bylo přesně promyšleno, aby se tvar křídla přizpůsobil napětí a novým materiálům.

Každý panel na křídle STRIKE V3 je přesně položen tak, aby unesl konkrétní zatížení. Přední část křídla kombinuje horizontální panely oddělené vertikálním švem od inovativních radiálních středových panelů, které jsou zmapovány tak, aby přesně kopírovaly každou trajektorii zatížení. Odtoková hrana je řízena vertikálním panelem v 66g. Malé radiální řezy jsou zavedeny také na koncích křídla a na zadní straně vzpěry, aby se rozložilo napětí. Zarovnání vláken přesně podél dráhy zatížení znamená, že lze řídit roztažení na dosud nevídané úrovni na křídle.

Díky tomuto přesnému řízení zatížení se rozsah větru křídla STRIKE rozšířil jak na horní, tak na dolní hranici a rozsahu síly větru, při kterém se křídlo cítí perfektně.

Díky našim odstupňovaným švům tkanina a její švy lépe pracují na udržení hladkého a efektivního profilu a letový tvar křídla se při zatížení nikdy nedeformuje. Ovládání profilu je ideální, zejména v silnějším větru, kde je stabilita vynikající pro jízdu plně vyváženou na obou ramenech a v naprostém pohodlí.

Nové napnutí odtokové hrany a radiální řezy přinesly neuvěřitelný výkon a kontrolu. Náš inovativní Load Diffuser, umístěný na zadní straně vzpěry, vyrobený z překrývajících se panelů z tvrdého Mylaru a Dacronu, dále pomáhá udržovat profil elegantní a efektivní, což vede k maximální stabilitě, výkonům a dlouhé životnosti.

Každá výztuha na tomto křídle byla přezkoumána, aby byla zajištěna odolnost a úspora hmotnosti.

Díky tomu, že STRIKE V3 poskytuje nesrovnatelnou stabilitu, mohli jsme mít plošší úhel průhybu a dosáhnout tak větší navržené plochy. Na oplátku se ještě více zlepšily a pumpovací schopnosti pro starty. Jezdci tak mohou použít menší křídlo nebo menší prkno

Nový a o něco kompaktnější obrys s menším rozpětím usnadňuje pumpování a jízdu na STRIKE V3. Trakční střed byl dokonale umístěn přímo před jezdce, aby byla zaručena dokonalá rovnováha na obou ramenech.

A konečně, všechny profily byly přepracovány tak, aby odpovídaly našim novým parametrům. Podařilo se nám mírně snížit tloušťku profilu modelu V3, abychom přinesli ještě větší pohodlí a kontrolu v silném větru. Vysoký potenciál tohoto modelu STRIKE V3 je působivý, s účinnou trakcí dopředu, která vám nedovolí přetěžovat se ani při přeplachtění.

 

HANDLES


Abychom ještě více zlepšili a optimalizovali ovládání křídla jezdcem, zpevnili jsme naše rukojeti, přičemž jsme zachovali původní, lehčí konstrukci, která neobsahuje žádné tvrdé části, jež by mohly poškodit křídlo, promáčknout prkno nebo se trefit do jezdce. Naše přilnavé, ergonomické a pohodlné rukojeti umožňují určitou flexibilitu, takže vaše zápěstí je vždy v rovině s vaší rukou.

To nám také dalo možnost navrhnout spíru přesně podle našich představ. Její přední část jde rovnou dolů na vaší přední ruce a pak se zvedá do profilu křídla u vaší zadní ruky. To vede k přirozenější poloze při přitažení zadní ruky.

 

REVOLUCE V LEHKÉM VĚTRU

 

Jízda v slabém větru ještě nikdy nebyla tak efektivní. Náš patent Compact Wing Concept (CWC) umožňuje zvětšit plochu křídla na dané rozpětí, aniž by se zhoršila jeho lehkost a výkon. Dvě přídavné vzpěry zvětšují plochu křídla, aniž by se zvětšila délka a průměr náběžné hrany.

Tato specifická geometrie přináší velký výkon při snadné ovladatelnosti, a tedy pocit lehkosti při menším rozpětí křídla. Kompaktní obrys umožňuje snadno získat neuvěřitelný start. CWC V3 je vysoce obratný a při jízdě na vodě se snadno otáčí, takže se s ním můžete pohybovat bez námahy, máte pocit, že používáte 5m², a konce křídel se přirozeně drží daleko od vodní hladiny.

V neposlední řadě byl vylepšen již tak působivý high end tohoto křídla, takže můžete snadno absorbovat poryvy, pokud se zvedne vítr.

Křídlo STRIKE CWC V3 je k dispozici ve čtyřech velikostech od 6 do 9m². Vzhledem k tomu, že je tato konstrukce dokonale přizpůsobena větším plochám, přidali jsme letos do nabídky model 9m². Tato velikost umožní jezdcům většího vzrůstu vytěžit maximum ze session při slabém větru.

Vychutnejte si STRIKE CWC V3, který zcela změní pravidla hry ve slabém větru.

 

Technologie

 


Aby společnost F-ONE vyhověla specifickým potřebám vývoje křídel a draků a nabídla vysoce výkonný a odolný výrobek bez použití nepřístupných materiálů, vyvinula HITEX, nový polyester s vysokou pevností. Tento nový materiál, který je k dispozici v gramáži 158 g a exkluzivně pro F-ONE v gramáži 178 g, je neuvěřitelně odolný vůči průtažnosti a zvyšuje trvanlivost křídel a draků.

HITEX je inovativní polyesterové vlákno s vysokou houževnatostí a vylepšeným vysoce kvalitním tkaním a povrchovou úpravou, která zvyšuje odolnost tkanin. Hmotnost 178 g je nová a dokonale odpovídá potřebám středové vzpěry a středu její náběžné hrany. Lehčí 158g se používá v koncích náběžné hrany.

HITEX, který se používá v celé nafukovací konstrukci křídel a draků a je navržen tak, aby zvládal vysoké tlaky při nafukování, nabízí výkon a odolnost. Díky rozsáhlé práci Sail Engineeringu umístil výzkumný a vývojový tým každou hmotnost HITEXu do různých oblastí, což umožňuje absolutní kontrolu tvaru

 

HITEX - Strength in every thread. 8

 

 
 
SAIL ENGINEERING 
 
je věda o řízení naší konstrukce a jejího chování při letu. Tyto funkce byly vytvořeny s jediným cílem:
Zvládnutí zatížení draka, aby si udržel požadovaný tvar po co nejdelší dobu.

 

1 - NAPÍNACÍ ŠŇŮRA OSNOVY

Tkaniny mají podélnou přízi 0° (osnova) a příčnou přízi 90° (útek). Proto má tkanina velkou odolnost proti prodloužení a pevnostní schopnosti, pokud na ni působí napětí podél přízí 0° nebo 90°. Ale bude se deformovat a roztahovat, když bude působit napětí pod úhlem řekněme 45°.

2 - PANELOVÁNÍ S ŘÍZENÍM ZATÍŽENÍ

Při konstrukci panelů pro kontrolu zatížení dbáme na to, aby byly panely z tkanin orientovány osnova/útek, což znamená, že dráha zatížení probíhá přes příze. Tkaniny a švy jsou pak v nejlepší poloze pro přijímání napětí a zachování původního tvaru draka. 

3 - ROZLOŽENÉ ŠVY

Většina napětí zadních šňůr draka je rozložena přes panely a švy na vlečném okraji. Protože jsou švy výrazně tužší než tkanina, kterou spojují, mají tendenci se při zatížení namáhat a deformovat tak profil. Odstupňované švy tuto linii napětí přerušují tím, že vyrovnávají tuhost mezi švy a látkou, což pomáhá rozložit zatížení na větší plochu a zachovat původní tvar i při vysokém zatížení.

4 - ŘÍZENÍ HMOTNOSTI TKANINY

Naše plachty mají čtyři různé gramáže látky, od 52 do 155 g/m². Konstrukce plachet nám umožňuje kontrolovat tvar a řídit napětí při zatížení bez použití těžkých tkanin nebo objemných konstrukcí, proto můžeme snížit hmotnost látky a její použití. Výsledkem je lehčí a optimalizovaný drak.

 

   

 

 

 

LOAD DIFFUSER

Náš inovativní difuzor zatížení, který se nachází na zadní straně vzpěry a je vyroben z překrývajících se panelů z tvrdého mylaru a dakronu, dále pomáhá udržovat profil elegantní a efektivní, což vede k maximální stabilitě, výkonům a dlouhé životnosti.

 

 

RADIAL TIPS

Malé radiální řezy jsou provedeny také na koncích křídel a na zadní straně vzpěry, aby se rozložilo napětí. Přesné zarovnání vláken podél drah zatížení znamená, že roztažení lze kontrolovat na dosud nevídané úrovni na křídle.

 

 

STRIKE V.3 VALVES
 

Křídlo má dva vysoce účinné nafukovací ventily: jeden na centrální vzpěře a druhý na náběžné hraně. Tyto dvě oblasti křídla jsou vystaveny různým silám, a proto vyžadují dvě různá tlaková doporučení. Díky tomu je centrální vzpěra tenčí v průměru a získává na tuhosti díky nezávislému ventilu, který umožňuje lepší kontrolu jejího tlaku.

 

 

3D view

 
Zpět do obchodu