F-one ONE V2 2023

SCHOOL KITE

 

ONE V2 je speciálně navržen pro začátečníky a freeridery, aby mohli pokračovat v úplné bezpečnosti. Jeho poměrně kulatý profil integruje tři spíry, což poskytuje hodně stability. Je snadno použitelný a intuitivní, bez nutnosti jakýchkoliv úprav. Vše je připraveno k použití!

  • Dokonalá kontrola profilu a deformací pro zajištění pohodlí a stability.
  • Nové materiály HITEX, NANO a HT80 pro zvýšenou odolnost a odolnost proti prodloužení.
  • Ideální kite pro začátečníky a školy.
  • Snadno použitelný, stabilní a vyvážený.
velikost
barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Obvykle 7-14 dní Zvolte variantu
Značka: F-ONE
–15 % 30 590 Kč 32 290 Kč 33 990 Kč 36 490 Kč 39 090 Kč 41 590 Kč 30 590 Kč 32 290 Kč 33 990 Kč 36 490 Kč 39 090 Kč 41 590 Kč od 30 590 Kč
Kategorie: KITE
Záruka: 2 roky
Pohlaví: Unisex
Rok: 2023
Zaměření: Allround, Freeride, Foil
one 23 650x650
ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA –15 %

Product video

Program

Popis

The ONE V2 and its Delta C-Shape kite offer a fast, simple, and efficient relaunch. Once the kite is sitting with the leading edge flat on the water, it will automatically roll over onto one wing tip. Any rider can then lift it out of the water and put it back up to the zenith easily and quickly. More time to ride is more fun!

This V2 benefits from extensive Sail Engineering work and boasts new staggered seams and new fabrics. Staggered seams were implemented on the trailing edge to make the entire profile amazingly smooth. The seam’s tension line is thus broken, which means the entire profile of the canopy is leveled when the kite is fully powered. We kept the fabric’s orientation towards tension as well.

The new fabrics were perfectly selected and placed on the kite to allow a better control of the profile for increased stability, balance, and durability.

The inflatable structure is made of our new HITEX 158g and the trailing edge is made of HT80, a woven double ripstop high tenacity polyester that perfectly holds the shape of the kite. This kite also features our new NANO 55g canopy. This innovative micro ripstop polyester is used on the entire canopy of the kite, and benefits from a NANO coating and a Plasma treatment process.

These three new materials guarantee great resistance to elongation and tears as well as increased durability overtime. 

The struts’ reinforcements are now super sleek as well thanks to the Kevlar strip on the top. This improves the kite’s steering and maneuverability, reduces the aerodynamic disturbances, and decreases the overall weight of the kite once wet.

This kite can undergo many take-offs and landings, rubbing on sand, or hitting the water. We have worked on ensuring that it maintains all its performance abilities as long as possible. Perfectly balanced, it retains a good amount of power and gives excellent feedback to always know where it is in the flight window. 

With the ONE V2 and its great bar feedback, you always have the feeling of being in control of your kite and not the other way around. The kite can handle gusts perfectly and is at ease in all wind conditions, offering its rider a huge depower, even when overpowered. 

Always stable in the flying window, you are the master onboard with the ONE V2.

Technologie

 

 

ODSTUPŇOVANÉ ŠVY

Výzkumný a vývojový tým intenzivně pracoval na tom, aby byl celý profil úžasně elegantní, a zavedl originální rozložené švy na náběžné i odtokové hraně. Linie tahu je tak přerušena, což znamená, že celý profil vrchlíku je při plném výkonu draka vyrovnaný. Zachovali jsme také orientaci látky směrem k napnutí
 

 

 

NANO

 

Tento mikro ripstopový polyester o hmotnosti 55g se používá na pláštích našich SWING V3, CWC V2, BREEZE V4 a ONE V2. Křídla a draky jsou často ponechávána ve větru, kde flatrují Jsou také často mokrá, slaná a zaprášená, což jsou všechno faktory, které je oslabují. Plášť musí být proto velmi odolný, aby si udržel svou tuhost i dlouhodobě a zajistil stejnou úroveň výkonu od dne nákupu až do konce své životnosti. Těší se nanovrstvě a procesu plazmatického ošetření, díky čemuž získává zvýšenou tuhost, odolnost proti protahování a trhlinám a trvanlivost. Plazma je ekologická technologie používaná v naší závodě s bluesign certifikací, která využívá méně chemikálií v procesu zpracování, zároveň však zaručuje stejné výkony a stabilitu.

 

 

HITEX


Aby společnost F-ONE vyhověla specifickým potřebám vývoje křídel a draků a nabídla vysoce výkonný a odolný výrobek bez použití nepřístupných materiálů, vyvinula HITEX, nový polyester s vysokou pevností. Tento nový materiál, který je k dispozici v gramáži 158 g a exkluzivně pro F-ONE v gramáži 178 g, je neuvěřitelně odolný vůči průtažnosti a zvyšuje trvanlivost křídel a draků.

HITEX je inovativní polyesterové vlákno s vysokou houževnatostí a vylepšeným vysoce kvalitním tkaním a povrchovou úpravou, která zvyšuje odolnost tkanin. Hmotnost 178 g je nová a dokonale odpovídá potřebám středové vzpěry a středu její náběžné hrany. Lehčí 158g se používá v koncích náběžné hrany.

HITEX, který se používá v celé nafukovací konstrukci křídel a draků a je navržen tak, aby zvládal vysoké tlaky při nafukování, nabízí výkon a odolnost. Díky rozsáhlé práci Sail Engineeringu umístil výzkumný a vývojový tým každou hmotnost HITEXu do různých oblastí, což umožňuje absolutní kontrolu tvaru

 

 
SAIL ENGINEERING 
 
je věda o řízení naší konstrukce a jejího chování při letu. Tyto funkce byly vytvořeny s jediným cílem:
Zvládnutí zatížení draka, aby si udržel požadovaný tvar po co nejdelší dobu.

1 - NAPÍNACÍ ŠŇŮRA OSNOVY

Tkaniny mají podélnou přízi 0° (osnova) a příčnou přízi 90° (útek). Proto má tkanina velkou odolnost proti prodloužení a pevnostní schopnosti, pokud na ni působí napětí podél přízí 0° nebo 90°. Ale bude se deformovat a roztahovat, když bude působit napětí pod úhlem řekněme 45°.

2 - PANELOVÁNÍ S ŘÍZENÍM ZATÍŽENÍ

Při konstrukci panelů pro kontrolu zatížení dbáme na to, aby byly panely z tkanin orientovány osnova/útek, což znamená, že dráha zatížení probíhá přes příze. Tkaniny a švy jsou pak v nejlepší poloze pro přijímání napětí a zachování původního tvaru draka. 

3 - ROZLOŽENÉ ŠVY

Většina napětí zadních šňůr draka je rozložena přes panely a švy na vlečném okraji. Protože jsou švy výrazně tužší než tkanina, kterou spojují, mají tendenci se při zatížení namáhat a deformovat tak profil. Odstupňované švy tuto linii napětí přerušují tím, že vyrovnávají tuhost mezi švy a látkou, což pomáhá rozložit zatížení na větší plochu a zachovat původní tvar i při vysokém zatížení.

4 - ŘÍZENÍ HMOTNOSTI TKANINY

Naše plachty mají čtyři různé gramáže látky, od 52 do 155 g/m². Konstrukce plachet nám umožňuje kontrolovat tvar a řídit napětí při zatížení bez použití těžkých tkanin nebo objemných konstrukcí, proto můžeme snížit hmotnost látky a její použití. Výsledkem je lehčí a optimalizovaný drak.

 

 

3D view

Zpět do obchodu